Sommar

Halloj! Det har inte blivit mycket bloggande här inte, som vanligt med andra ord. Vi har haft fullt upp hela dagarna och nu när Wilma är här har vi varit och badat varje dag vädret varit på topp. Men idag fick hon följa med mormor och morfar för att åka lite båt, jag ska iväg och jobba extra. På tisdag åker hon till Öland med hennes pappas familj och jag vet att hon längtat dit. Jag börjar jobba på fredag igen och då går jag på schema.

Känns sjukt att det redan är juli, sommaren är ju typ snart slut? Även fast den började nyss... Jag hade planerat att göra massviss med saker den här sommaren, men det kommer tyvärr inte bli av. Istället får man jobba och tjäna lite pengar. Håller även på att söka olika jobb, vill helst ha ett heltidsjobb. Jag vet inte hur det blir med långbro till hösten, det är alltid bra att ha som extra men om jag får ett heltidsjobb så tar jag hellre det. Egentligen vill jag inte jobba inom restaurangbranchen, men det är de jobben som är lättast att få. Funderar på att gå en annan utbildning men den kostar en del pengar och jag vet inte riktigt om jag har råd med den just nu.


Älskar bilden, haha, så rolig. Båda gör samma min!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0