Bloggen utan mening

Kom hem klockan ett igår, somnade inte förens klockan fyra och gick halv nio, kom nyss tillbaka från en powerwalk/springrunda. Har kommit på att det är jäkligt skönt att gå upp tidigt och träna plus att man hinner med en massa andra saker. Ska börja köra lite stryka på gymmet nu också, annars har det mest blivit cykel och springbandet. Jag funderar seriöst på att anmäla mig till tjejmilen eller något liknande, men vill helst inte springa själv, hehe.

Får se vad denna dag har att erbjuda idag, är ju inte kanon bra väder ute men rätt så skönt ändå. Wilma ligger fortfarande och sover så jag ska ta och väcka henne nu. Det blir nog så att hon åker hem till sin pappa idag eller imorgon, sen drar hon iväg till öland ett tag medans jag stannar hemma och jobbar. Igår hade jag en riktig kaos dag på jobbet, men det behöver vi inte dra upp nu, haha.

Jag hoppas jag hinner med att träffa min babe Malin också och jag hoppas att hon vill följa med mig till skansen på tisdag och se på Maggio! Vill helst inte gå själv och Håkan förra veckan var ju bara för grymt!!




Postat av: raira

hej hej . jag har läst din blogg av och till sedan du fick din wilma och jag undrar lite nyfiket . nu när du har gott ut skolan och verkar ha ett ganska fast jobb , (vad jag har fatat det som när jag läst ). Har ni pratat om wilma ska komma och bo hos dig eller ska hon fortsätta att bo hos sin pappa .

2011-07-10 @ 16:11:21
URL: http://raira.bloggspace.se
Postat av: Anonym

På nått sätt är du lite lik Ronja Rövardotter :P

2011-07-11 @ 23:22:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0