Wilmas favoriter


Wilma älskar som ni kanske vet toy story. Hon har en hel del prylar där ifrån, jag ska försöka samla hela serien till henne, än så länge har hon Buzz och Woody i dom stora gubbarna och sen några andra små figurer. Får köpa några i taget eftersom dom ska vara så jäkla dyra, iförsig så kan dom göra en hel del tuffa grejer.

(Wilma var skit sur när jag försökte ta kort på henne samtidigt som hon kollade på film, haha)


Postat av: 21 år och tvåbarnsmamma i juni

så sött! känner igen det där. min dotter är helt tokig i toy story. hon kollar på alla 3 filmerna minst 5 gånger i veckan typ. haha. sen har hon två stycken buss lightyear.



hoppas ni får en bra helg! :) kram

2011-02-04 @ 11:47:30
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Marlie - 93a mamman

Jädrar vad du har hunne blogga, eller är det bara jag som varit dålig på kika in? :P



Jag kom på att jag inte har ditt födelseår, så jag vet inte vars jag ska sätta in dig i unga föräldrar listan! Jag anar att du är typ ett år äldre än mig, men är osäker. Skicka in en kommentar med ditt födelseår när du får tid :)

2011-02-05 @ 23:16:09
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: Elise

blogga MERA :D:D:D

2011-02-06 @ 19:48:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0