Onsdag

Kom nyss till skolan, har varit hos tandläkaren i två timmar, TVÅ TIMMAR!!! Dom kan typ inte fixa min tand, är fjärde gången jag är där nu och måste dit ännu en gång för att göra klart. Jag fyller tjugo iår och måste egentligen betala, men dom har sagt att dom står för det eftersom att det är deras "fel" att det dragit ut på tiden. Tandläkaren jag har jobbar bara halvtid också och det har varit svårt att passa in dagar. Jag missade hela min serverings lektion idag bara för det här, känns mindre kul. Sitter och väntar på att bartekniken ska börja.

Idag kanske det blir bio, beror på hur mycket klockan blir. Känns som att det var sjukt längesen. Går rätt många filmer jag är sugen på att se, vill ta med mig Wilma och se "yogi björn" också. Jag älskar fortfarande barnfilmer, sitter gärna med och kollar på film när Wilma gör det, haha.

Nej nu ska jag försöka att plugga lite. Är sjukt hungrig men kan inte äta något med min tand just nu!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0