Lördag

Idag har släkten varit här och firat W, vi hade tingeling tema. Jag gjorde ett försök att baka en tingeling tårta, men det gick sådär. W fick ännu mer paket, en del toy story saker kan jag säga, det uppskattades iallafall mycket! Däremot börjar hon bli sjuk, inatt sov hon riktigt dåligt och hade feber. Imorse sa hon "det var bara för jag gick och sov igår som jag blev såhär nu". Humor har hon iallafall. Märkte redan igår att hon inte var sig själv, hon ville gå och lägga sig tidigt och orkade inte riktigt med att leka som hon brukar. Jag ber att vi slipper vinterkräksjukan åtminstonde, har hört från olika håll att den går nu.

Vi ska nog snart gå och lägga oss, både jag och W är rätt trötta och det är lika bra att vila så att hon blir frisk fortare. Min bror och Vincent är här nu så hon leker lite med dom. Hon fick en jättestor Woody nalle av dom i present som hon vart överlycklig av. Ska försöka lägga in lite kassa mobilbilder senare också.

Apropå något helt annat, jag har en sån sjuk ångest över vårat projektarbete i skolan. Jag har knappt börjat på de enskilda arbetet och heller inte på bordmenyn och vinerna. Min fantasi står på noll just nu. Projektarbetet är det enda som gör att jag inte ville komma tillbaka till skolan!!!!!


Postat av: Punz

kom gärna och smitta ner alla på jobbet ;)

uppskattas alltid! :P

2011-01-23 @ 02:43:58
URL: http://www.punz.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0