Går lös på min blogg så någon blir bitter

Ikväll är jag hemma helt själv och jag har inte gjort ett dugg sen jag kom hem. Praktiken idag gick galant, fick massa beröm och det var bra med folk där, januari är ju resturangernas lågsäsong egentligen. Börjar dock känna mig lite sjuk, förkyld och så. Det är därför jag tyckte att jag förtjänade att göra ingenting idag. Ligga och kolla på serier och äta micromat, det är grejer det. Fast nä, maten var smaklös men mättande ;) Visserligen tog det en halvtimme för mig att ens få igång den där micron, tröck på varenda knapp men inget hände, sen när jag väl fick igång den hade jag ingen aning om vad för funktion jag skulle använda, så jag chansade lite.

Imorgon är det fredag, så otroligt skönt. Har bestämt att jag och Wilma ska slappa hela helgen, vilken hon dock inte kommer gå med på, men ändå. Funderar på om vi ska gå på bio också, bara hon och jag. Det blir lätt så att det är massa andra med när vi gör saker, vilket är positivt också såklart! Men ibland kan man behöva vara för sig själva, bara hon och jag.

Jag ska nu placera mig i sängen för ytterligare lite serier och sen sova för natten. Behöver verkligen sova, sover så sjukt dåligt nu för tiden.


Snacka om att ha dålig fantasi, äh, lovar att jag ska göra bättre mat en annan dag. Som sagt, jag är jäkligt trött idag.

Cola med lime!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0