Onsdag

Sitter här och drömmer mig bort till varmare bredgrader, jäklar vad skönt det skulle vara att dra utomlands nu. Trött på den här kylan nu. Är samtidigt inne på olika resebolag och kikar på resor. Vill hitta något bra familje ställe, finns ju hur mycket som helst att välja på men jag kan inte bestämma mig. Någon som har förslag på vart man kan åka? Där det är barnvänligt. Kanske någonstans där ni varit. Hade tänk åka på påsklovet, men det sprack, har kanske en annan grej inbokad då, förhoppningsvist iallafall. Så istället blir det i sommar, efter studenten.

Skolan idag var sjukt slapp, först hade vi drycker, sen jobbade jag i baren, på bartekniken berättade våran lärare massa roliga historier och vi fick sluta tidigare. Ni anar inte hur skön ena våran serveringslärare är, önskar att vi kunde ha han hela tiden, skulle vara grymt kul. När jag kom hem så var det storstädning som stod på schemat och nu sitter jag här. Borde som vanligt egentligen plugga men nu känner jag att klockan blivit för mycket och jag måste gå och lägga mig för att få lite sömn. Imorgon väntar en rolig dag, firandet av Panos Emporios 25-års jubileium.



Postat av: Linda & Thelma

sötgurkan!! Hon e ju så stor nu! :)4 åringen!

2011-02-10 @ 15:41:39
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0