tisdag

Imorse var det inte roligt att gå ut, slask överallt. Jag tog på mig helt fel skor som dessutom har hål i båda sulorna, så när jag kom till praktiken kunde jag ärligt talat vrida ur mina strumpor, tur att jag hade extra med mig. Det var som vanligt på praktiken idag, kände mig lite hängig mot slutet men jag höll ut ändå. En av dom som jobbar där blev magsjuk och jag ber att jag inte blivit smittat, körde med handsprit hela dagen.

På vägen hem skulle jag handla mat men när jag väl var inne i affären hade jag ingen aning om vad jag skulle laga, gick runt i typ fyrtio minuter och försökte hitta på något. Fick hjärnstopp och tyckte att ingenting passade, slutade med att jag gick därifrån utan att handla något alls. På vägen hem gick helt plötsligt min väska sönder och jag vart på ännu sämre humör. Är så sjukt trött idag, sover jättedåligt om nätterna för att jag vaknar av att jag drömmer om skumma saker. Har till och med gått så långt att jag varje morgon kollar en sida där det står om drömtydning, men det är rätt så intressant.

Nu har jag precis badat och ska gå och lägga. Taggar inför skolan imorgon:)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0