Söndag

Så var helgen över igen. Veckorna går så sjukt fort. Jag har varit sjuk hela helgen, feber och halsont och nu har jag fått världens förkylning. Brukar alltid klara mig men någon gång måste det ju vara min tur. Så i helgen har vi inte gjort så mycket, det har blivit mycket tv tittande. Jag har ringt och sjukanmält mig från praktiken imorgon, känner mig inte helt pigg och jag ska iväg på ett viktigt möte imorgon, så hade ändå missat halva dagen, får passa på att vila istället.
Men på tisdag kör jag igen! Helt galet att halva praktik perioden redan gått. Nu har jag iallafall kommit in i allt och dagarna rullar på.

Jag hoppas att jag inte smittat Wilma nu, har försökt att inte krama och pussa på henne allt för mycket även fast det är svårt, haha. Följde med henne till Nynäshamn idag för att kolla på hennes "nya" rum som hon är så stolt över. Hon visade även att hon målat ett stort dubbel W alldeles själv, som hon har i sitt rum. Vi kollade på lite bilder och sen hann vi även med att se på toy story innan jag skulle ta tåget hem.

Nu är det solsidan som gäller. Tjenare mannen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0