Måndag

Idag har jag samlat vuxenpoäng genom att skaffa fonder (jag tycker det är vuxet), ska spara två tusen spänn i månaden i ett år, får hoppas att dom växer också. Eller jag kommer spara så mycket så länge jag har råd, man kan ju alltid dra ner på beloppet. Det här sättet är typ det enda som funkar för mig, har haft ett sparkonto men på något konstigt sätt försvinner alltid pengarna där ifrån? Höhö. Nu kommer jag inte kunna röra dom här på ett år. Ska spara till en lägenhet som man kan köpa, iallafall försöka få ihop så mycket som möjligt. Kan erkänna att jag inte förstod ett skit av vad hon jag pratade med sa, var tvungen att fråga vad allting var, men jag hoppas att det ska bli bra ändå.

Känner mig lite bättre idag, trots förkylning och hosta. Men imorgon är det praktik som vanligt.
På torsdag är jag inbjuden till Panos Emporios 25 års fest, kommer nog bli grymt kul. Ska ta med min bästa vän dit och dresscoden är gala, glitter och glamour.

Har sjukt mycket jobb nu i februari, känns bra. Överdriver inte när jag säger att jag fick tjugo sms på en gång bara från jobbet med inbokade pass. Men det är alltid bra, då vet jag att jag får en fet lön i mars, eller inte...





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0