Lördag

Idag har jag och Wilma varit på bio. vi såg prinsessan Lillifie. Egentligen skulle vi sett på trassel men den var fullbokad hela dagen, Wilma vart lite besviken men hon tyckte att filmen var bra ändå. Efter det så mötte vi upp Jenny, hon skulle visa vart hon tatuerat sig eftersom jag varit sugen på en ett bra tag. Jag bokade en tid på onsdag, får se om jag vågar nu. Ska tatuera in Wilmas personnummer på handleden, det är något jag sagt länge och som jag vet att jag inte kommer ångra senare heller. Efter det så gick vi och fikade och lite senare kom även Kim förbi.
Alltid när Wilma träffar nya människor blir hon jätteblyg, men efter bara några minuter så börjar hon fjanta sig och busa med alla. Hon är rolig hon.

Just nu sitter hon och leker med sitt slott som är en stor favorit hos henne. Hon kan sitta hur länge som helst. Igår sa hon till och med "jag är faktiskt duktigt på att leka helt själv". Men snart är det dags för sängen. Imorgon ska vi fira min lillebror som fyllt år.

Wilma har ju varit på 4-års kontroll och man kan verkligen säga att hon är stora tjejen nu. 108 cm lång, snart växer hon om mig, haha. Det är sjukt vad fort hon växt, för typ ett år sen var hon 101 lång. Ska bli kul att se hur lång hon är efter sommaren, barn brukar ju växa som mest då.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0