Herregud

Ansökan är nu gjord. Just nu mest bara som en kul grej men samtidigt skulle det vara så jävla kul om jag kom in.
Jag hoppas såklart, men känner mig inte riktigt i toppform.
Ahh!

Bild från http://www.forsvarsmakten.se


Postat av: M

Ett år till när andra ska ta hand om Wilma?Vore det inte bättre att satsa på jobb och boende med wilma?Inte min sak,men en undran?

2011-03-01 @ 14:07:59
Postat av: Emelie

Man är inte borta i ett år, "lumpen" finns inte längre. Det är GMU som gäller (grundutbildning), som är på tre månader. När man är klar med den kan man få jobb inom försvarsmakten istället. Men som sagt, jag vet inte ens om jag kommer in än.

2011-03-01 @ 14:31:10
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

när man jobbar inom försvaret så är man ju borta en hel del, då lär du ju inte få träffa din dotter så mkt? Hur kan man vilja ha det så?

2011-03-01 @ 17:04:16
Postat av: M

ok.Kanske lätt få jobb där?

2011-03-01 @ 21:00:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0