Griffel!

Fick hem en cool griffel tavla som man klistrar upp på väggen, ifrån barndekor.se . Jag valde en med blommor. Har inte satt upp den än och tänker nog vänta med det tills jag flyttar till eget, då kan Wilma få använda den. Är nog roligt för henne att skriva och rita på. Minns att jag alltid ville ha en griffeltavla när jag var liten, det såg så roligt ut när alla lärare skrev på sånna, medans vi elever inte fick använda den. Det fanns massviss med fina, roliga och annorlunda saker på hemsidan, tavlor, klockor, stickers med mera.


Bilden är från barndekors hemsida.


Postat av: Linda & Thelma

grymt fin!! En sån måste Thelma få till sitt rum (hon får hålla sig till magneter i början, annars lär hon rita på hela väggen :D)

2011-02-10 @ 15:40:46
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0