God jul

Vi har haft en super mysig jul. Wilma var så otroligt stolt över sina julklappar, hon sa flera gånger "jag förstår inte hur ni kan ha köpt såhär fina julklappar till mig, precis allt jag önskat mig". Tomten var däremot ingen hit, hon ville absolut inte hälsa, sitta i knät eller ens ta emot sitt paket. Hon vart nog rejält chockad, men när tomten gick så öppnade hon sitt paket och såg att tomten hade hört hennes önskan om att få en gående häst, fast i en annan färg men hon sa att det inte gjorde något utan att den var fin endå och var hur glad som helst. En lyckad jul kan man säga :)

Nu är det dags för mig att jobba, hoppas på en lite lugnare vecka än den förra :)

 



Postat av: Anonym

gravid? :)

2012-01-05 @ 10:10:21
Postat av: Anonym

ska du få en liten till? :)

2012-01-05 @ 16:23:46
Postat av: Anonym

Ska du o C få ett barn tillsammans? :)

2012-01-06 @ 11:51:07
Postat av: Emelie

HaHa nej det ska vi inte :) men en vän till mig ska :D

2012-01-06 @ 13:23:50
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Va roligt att julklapparna blev uppskattade! :) Hoppas ni haft en fin helg! KRAM

2012-01-08 @ 11:34:58
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

På den här bilden ser du lite gravid ut? Kan det vara så att du faktiskt var det fast kanske inte visste om det än?

2012-07-11 @ 14:34:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0