YES!

Wie, har äntligen bokat en resa. Kollat runt rätt länge nu, var tänkt att vi skulle åka någon gång innan sommaren var slut men det fick bli i december, kan vara skönt att komma bort från kalla vintern ett litet tag iallafall. Var sugen på thailand men det var så jäkla dyrt, istället fick det bli kanarieöarna. Funderade även på att åka över julen men då steg priset till det dubbla också. Nu har jag något roligt att berätta för Wilma nästa gång hon kommer. Kommer bli awesome, längtar redan till femte december!

Jag har även fått fortsättning på långbro, bara som extra eftersom dom inte kunde erbjuda heltid nu, men det är alltid något. Den här veckan har jag hoppat in som extra både lunch och kväll, så jobbar fyra stycken fjorton timmars pass i rad nu, kommer vara rätt så slut sen kan jag ju säga.

Nej nu blir det film!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0