Tisdag

Jag var på en jobbintervju idag, i annonsen stod det att det var ett utav caféen inne på NK, men det visade sig att det var en utav restaurangerna där. Vart lite besviken eftersom att det inte var något jag egentligen ville, tror inte ens jag kommer få det, man skulle helst kunna mycket om vin och mat och ha någon annan sysselsättning eftersom det endast var deltid. Jag kan ju iförsig en del, men ja, vi får se. Jag fortsätter iallafall att söka.

Imorgon är det jobb på långbro igen, fem dagar i sträck. Sen är utesäsongen slut. Har bokat in mig på en del jobb i globen, ifall att jag inte skulle hitta något innan dess.

Nu ska jag fortsätta se på film/serier. Har sett alla Johan Falk och Maria Wern filmer de senaste dagarna, som ni kanske vet så är jag en sucker för svenska filmer, finns typ ingen film jag inte sett!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0