Fredag

Har precis varit ute och övningskört lite, gick bra. Måste ta tag i körkortet igen, vill ju verkligen ha det och så skulle allt bli mycket lättare. Var så jäkla nära där ett tag, men när min teori gick ut gav jag upp allt för en stund, kände att det var bättre att vänta. Ska boka en ny teori- och uppkörningstid snart, när ekonomin tillåter. Känns surt att behöva göra om teorin när jag redan klarat den en gång, men men, sånt är livet. Det är ju inte direkt gratis att ta körkort heller, ni vill inte veta hur mycket pengar jag lagt ut allt som allt och ändå har jag fortfarande inte något körkort. Det roliga är att jag lixom var på en intensivkurs i april och då är det ju meningen att man ska ha körkortet efter det, haha.
Ännu värre är hur många gånger jag kört upp, jag skäms!! Det är inte så att jag inte kan köra, mina körlärare har till och med sagt åt mig att jag inte ska ta fler körlektioner, att jag är redo, det beror mestadels på nervositet. Nog om körkort nu.

Wilma är sjukt taggad redan nu inför morgondagen, hon ska nämligen springa mini meal loppet. Hon pratar om att hon ska lägga sig tidigt så att det blir lördag fortare. Tyvärr så jobbar jag, men min familj och Andreas familj ska kolla på henne och ta massa kort också. Blir hennes fjärde medalj hon får, och hon frågade mig idag om hur många medaljer jag tror hon kommer ha sen egentligen. Men nu ska jag gosa med Wilma.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0