Besök hos farmor

Jag ledigt från jobbet idag pga av regnet, jobbar ju på en uteservering och regnar det så behövs det inte lika mycket personal. Vi passade på att besöka min farmor, min bror Eddie är här på besök ifrån Linköping också.
Vart en liten överaskning för henne vilket passade perfekt eftersom hon fyller år snart. Vi köpte med oss blommor och fika. Ringde även ditt våran pappa. Farmor vart iallafall jätteglad över att vi alla kom förbi.
Wilma satt och lekte med leksakerna som fanns där och efter några timmar gick vi och åt på donken.

Imorgon ska vi hitta på något skoj, troligtvist bio och sen polismuseumet. Jag har glömt min systemkamera men kanske hinner hämta den imorgon.

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0