- Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Jag har så galet ont i fötterna just nu, imorgon innan jobbet är det prio ett att handla riktiga arbetsskor och stöd strumpor, grinar nästan för att det gör så ont (okej,överdrev lite). Känns att man jobbat fjorton timmar iallafall, även fast dagen gick rätt fort, bara i slutet som det var lite segt. Blir en fet lön nästa månad! Kollade nyss min lönespec för förra månaden och såg att jag får mycket mer än vad jag trodde, happy! Passar perfekt nu, skulle lätta kunna boka en till resa eller åtminstonde en weekend, bara för att komma iväg.

Ska hoppa i säng nu och sätta på en film, tänkte som sagt åka in till stan imorgon för att handla skor.
Juste jag och Wilma är med i månades Solo, journalisten Johanna som skrivit två andra repotage om oss som ville skriva ett nu när jag gått ut skolan :)


Och en bild på Wilmsan:)


Postat av: klara

Så stor hon är nu! :)

2011-08-22 @ 23:46:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0