- I love you like a love song baby

Idag ska jag på ett event på Ulla Winbladhs värdshus, det är världspremiär för lanseringen av lookibooki. Blir nog roligt, Julia hänger också på. Det är nu alla roliga event börjar rulla in igen, har redan fått ett par stycken men kan tråkigt nog inte gå på alla. Ett är på söndag, premiär för 5D bio, men det missar jag såklart pga jobb.

Annars har jag ingen aning om vad som händer idag, ska försöka ta mig ut och träna lite. Borde även städa men det är så jäkla tråkigt. Igår rensade jag åtminstonde alla mina kläder, har en hel papperspåse som jag ska ta med och ge till min syrra och se om hon vill ha något. Insåg att jag typ inte har några sommarkläder alls och undrar om jag gått med samma kläder hela sommaren? Höst- och vinterkläder är det däremot ingen brist på, hehe.

Funderar även på att boka en ny tatueringstid, börjar bli sugen på att göra en igen! Men vill vara helt säker på vart jag ska ha den först. Borde även klippa mig, mitt hår är slitet på bara den och har inte sett saxen på flera år känns det som..

Nää, nu ska jag fixa iordning mig så att jag kommer iväg någon gång.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0