- En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal.

Fick sluta tidigt från jobbet idag, var inte så mycket folk, väldigt skönt. Jag vet att det låter knäppt men jag hoppas att det typ spöregnar hela helgen, har verkligen ingen lust med att det ska vara fullt nu när jag ska jobba långpass i tre dagar. Jag köpte iallafall att par nya skor idag från ecco, frågade lite om vad som kunde passa. Inte speciellt snygga men så jäkla sköna, billiga var dom inte heller för den del, men men. Passade på att gå in på apoteket och köpa stödstrumpor, lika bra att köra allt på en gång. Och såklart kunde jag inte hålla mig från att shoppa lite annat, mest höstkläder.

Jag hade så gärna velat gå på Maggio i helgen, typiskt att man ska jobba. Ska försöka få med mig någon på Melissa senare i höst iallafall, sen så ska ju jag och Malin på Rihanna, kommer bli dunder!

Känner att min blogg är sjukt tråkig, ändå skriver jag, haha. Ska se på film och försöka sova, börjar jobba halv tio igen. Hare!


Kul att man ser den här när man kommer hem efter att ha shoppat på hm!


Postat av: Anonym

Har jobbat i samma bransch. Tipsar om skor från sköna marie och softwalk. sköna marie har i alal fall då haft ganska klassiska svarta som funkar bra i servering. inte gratis men håller i evigheter.

2011-08-20 @ 09:05:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0