- Att våga är att tappa fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv.

Kom precis hem från jobb nummer ett och ska snart bege mig till jobb nummer två, känns som att jag inte gör annat än att jobba även fast jag haft några dagars ledighet. Var sjukt längesen jag jobbade i globen känns det som, men nu börjar alla evenemang dra igång igen, idag är det Dolly Parton som har konsert. Jag hoppas på en rätt så lugn kväll, är rätt så seg även fast det knappt var några folk på långbro idag. Men jag jobbar imorgon igen så skulle ju inte skada att få sova lite iallafall.

Jag drog ju med mig Julia på ett event här om dagen, det var tydligen ett barnevent, haha. Vi var inte där så länge, jag började må sjukt dåligt, började svettas och vart helt svimfärdig, vet inte riktigt vad som hände. Trodde jag skulle ramla ihop på golvet bland allt folk först men hann in på toa och satte mig ner ett tag, sen kände jag att det inte var någon ide och stå trängas bland allt folk när man mår dåligt, hade vart sjukt pinsamt att ramla ihop där, hehe.

Nä, nu är det dags att börja röra sig och hoppas att man hinner äta innan jobbet.


Postat av: Punz

Baby jobba inte ihjäl dig >_<

vi får ses snart och umgås.. precis som förut

2011-08-28 @ 16:10:30
URL: http://www.punz.nu
Postat av: Linda & Thelma

Oooh, låter som en panikångestattack. :( Fick det ett par ggr på tunnelbanan när jag var mellan 20-25. fattade inte vad det var först tills någon berättade det för mig. nu har jag inte haft det sen dess.Ett tips. känner du att det börjar komma så ska du antingen ta upp din mobil och ringa nån och prata om något. så du bryter det hela. eller titta på ett fönster från hörn till hörn (alla 4 hörn)

Kram!

2011-09-01 @ 23:13:00
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0