Usch

Ahh, sjukt jobbigt att inte kunna sova. Somnade en stund när jag kom hem, har haft en hejdundrande huvudvärk hela veckan. Känns inte så hälsosamt att käka tabletter varje dag heller. Ska göra mig ännu en kopp koffeinfritt te och sätta på en film och försöka tvinga mig själv till att somna. Skönt att det är fredag imorgon, veckorna går iallafall fort. Jag hoppas verkligen att mitt paket med Vincents doppresent i kommer imorgon, 2-4 dagar sa dom? Bullshit.. Annars kommer jag och W paketlösa, inte så kul.

Imorgon blir det att baka, mini cupcakes och världens godaste kola kakor. Tänkte använda samma recept som jag använder till "vanliga" stora cupcakes och även samma frosting på, dom är gudomliga! När W fyllde tre hade jag röd karamell färg i för att få dom rosa (hon hade prinsesskalas), men tänkte köra blått imorgon. Kan lägga upp bilder om dom blir bra, höhö.

Nästa vecka blir det förmodligen fika och snack om studenten. Massor som ska fixas, flak, studentskiva, med mera. Vi i serverings klassen hade tänk ha skivan tillsammans med en annan restaurang klass. Lättare att få dit fler folk+ att det blir billigare. Grejen är den att vi måste prata med alla i klassen, alla verkar vilja olika, men det ska nog bli bra. Kom just på att för tre år sen ville en studentfirma bjuda mig+ min klass på flak, eftersom dom trodde jag tog studenten då, jag mailade tillbaka och sa att jag skulle återkomma om tre år igen. Det skulle vara i utbyte mot att jag skrev om dom i min blogg. Kanske ska leta upp det mailet igen och se erbjudandet står kvar? ;)


Postat av: Helena

Det här är den bästa blogg du har haft!

2010-09-03 @ 19:29:56
Postat av: Denise

Hej!

Åååh, studenten! Tog studenten i våras, helt underbar :) Ta vara på tiden! Och förresten, Wilma är ju ett litet charmtroll :)

Kram!

2010-09-03 @ 22:36:20
URL: http://eliiiasson.blogg.se/
Postat av: nathalie

Aldrig i livet att det gör det. Ingen vet ju vem du är nu för tiden, firman skulle inte få någonting ur ett samarbete med dig i nuläget. Istället för att supa kan du ju spara pengarna och lägga dom på flaket istället. Puh.

2010-09-04 @ 19:22:50
Postat av: Emelie

Ouf skulle jag blir ägd nu eller? Fast näää, redan fixat så tji fick du!!

2010-09-04 @ 20:15:13
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0