Otursdag

Min dag har varit rätt så dålig. Praktiken kändes som en evighet pga att jag var hur trött som helst (hade bara sovit i två timmar), det kändes verkligen som att klockan stod still. Trodde att jag skulle sluta senare än vad jag gjorde så hade planerat att åka och hämta W direkt efter men istället slutade jag tidigt, hade ingen lust att sitta och vänta i vh, var för trött för att gå runt på stan så istället åkte jag hem och var hemma i en timme innan jag skulle åka igen. Segt. På vägen till tåget tappar jag mitt bankomatkort, hade precis handlat på det och på något sätt måste det ha ramlat ut när jag sen skulle ta upp busskortet, hade bråttom så sprang ner till tåget och när jag väl kommer på och ska lägga ner busskortet ser jag att jag tappat bankomatkortet. Trodde först att jag kanske hade glömt det på pressbyrån så gick tillbaka dit på hemvägen men det fanns inte. Så typiskt, jag har aldrig tappat något viktigt förut och nu kommer jag dessutom få ny kod, är jättedålig på att komma ihåg nya siffror, haha. Min syster fyller år på lördag och jag hade tänkt handla något imorgon men vet inte hur jag ska hinna till banken eftersom dom stänger vid fyra och mitt nya kort kommer inte förens nästa vecka.

Nu är iallafall W är, vi ska snart gå och lägga oss. Jag lär somna direkt! Imorgon ska hon följa med min mamma till min mormor medans jag är på praktik. När jag kommer hem igen ska vi baka lite tills på lördag.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0