Resa

Sitter och kollar på lite olika resor, vill åka någonstans med W. Antingen på sport- eller påsklovet nästa år eller mitt i sommaren. Vet inte vart än bara, måste vara något som passar W också. Jag vill åka till Miami, höhö! Gäller att spara pengar också, inte alltid så lätt att vara student. Har iförsig redan börjat spara, visserligen bara småmynt men det blir ju en del om man samlar ett tag. Jag har dessutom en sån där bra sparbössa som inte går att öppna, man måste använda en konservöppnare för att få upp den. Ska köpa en till sån fast en större, så ska jag börja lägga i lappar också. W var så gullig, hon sa att hon också skulle spara pengar, haha, men enligt henne så har hon redan massa pengar och kan köpa vad hon vill, drömma kan man ju alltid göra.

Nu ska jag göra lite mat och efter det nog ta ett bad. Ska till tandläkaren imorgon, usch! Men ska passa på nu innan jag får börja betala, sjukt dyrt ju. Efter det blir det "jobb", vi ska ha informationsmöte som vi får betalt för, bara för att så många som möjligt ska komma, haha. Men jag klagar inte.


Supersmarta sparbössan!


Postat av: Anna

En sån har jag :D:D:D

2010-09-12 @ 22:03:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0