Söndag

Kass uppdatering jag vet. Är så otroligt trött på människor som inte gör annat än klagar och tycker synd om sig själva (pratar inte om bloggen), gör något åt problemen istället, jag har mina egna problem och är ingen jävla superhjälte som kan hjälpa alla andra. Lite trist att HELA sanningen ibland inte kommer fram, att det är lätt att ta bort de sakerna som skyddar en själv för att endast kasta skit på andra.

Min syrra hade tjejmiddag här hemma igår och då fick ingen vara hemma, så vi gick ut och käkade och sen tog en promenad i höstmörkret. Riktigt kallt ute nu på kvällarna, iallafall när det blåser storm. Min mamma fyllde år igår också, så på dagen hade vi varit inne i stan och handlat en present. Vi gick förbi en hoppborg och W ville såklart hoppa lite i den, när vi skulle gå därifrån vägrade hon och bara skrek och grinade. Hon är ändå ganska lätt att få på bra humör igen, det är bara att skoja lite och busa. då låsas hon att hon fortfarande är sur men sen när hon inte kan hålla sig skrattar hon igen.

W sitter iallafall och bygger puzzel just nu, hon är grym om jag inte sagt det tidigare. Dags att köpa lite svårare, passar ju perfekt nu när julen kommer. Jag tänker faktiskt börja köpa lite julklappar redan nu för att slippa stressa senare, dessutom fyller ju W fyra år tre veckor efter julafton.


Postat av: Elissa

Förstår dina tre första rader helt. Men tyvärr funkar livet så..

2010-09-26 @ 20:44:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0