Skitsnack

Imorgon ska jag lämna in min skit mobil, för det är precis vad det är. Sony Erikssons Aino, inte att rekomendera (tror inte ens den säljs längre, pga den bara har massa fel). Min gick sönder först efter redan tre-fyra dagar, lämnade in den, fick tillbaka den med samma fel, lämnade in, fick en helt ny. Nu har den varit paj ett ganska bra tag igen, har inte orkat lämna in den. Dom på telekiosken som jag köpte den av sa att jag kommer få en ny istället, eftersom det är flera som klagat på den. Det är najs! Har haft den i ett halvår och den har redan varit paj tre gånger.
Jag tog ju ett sjukt onödigt abonnemang, med mobil, mobiltbredband och playstation 3 (som skulle varit gratis men som jag betalar 150 kr i månaden för ändå). Ångrar djupt att jag fixade det där, nu sitter jag och betalar över 600 spänn i månaden för en mobil som är trasig, playstaion som jag sålde och ett mobilbredband som endast ligger och dammar. Nu har jag iallafall gjort en bra deal med min brorsa som ska ta över bredbandet, så blir av med den kostnaden. Sitter och funderar på vilken mobil jag ska välja, måste ju vara en som har samma kostnad i månaden som min har.
En av W's julklappsönskningar är faktiskt en mobil. "en riktigt, ingen leksaksmobil den här gången". Det ska börjas i tid, resten av grejerna hon önskar sig är inte speciellt billiga heller, inte för att hon kommer få något sånt men lite kul att hon säger att hon önskar sig det.

Nej nu ska jag lägga mig och se klart på oskyldigt dömd. Min klockan ringde föresten inte imorse, men jag vaknade prick 8 när jag skulle upp. Ibland måste man få ha tur också!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0