OzzY!

Dagen har rusat förbi trots ihållande huvudvärk, snart är det dags att röra sig mot nästa jobb. Vet inte rikigt när jag slutar men lär bli runt elva-tolv, lär somna direkt när jag kommer hem igen. Imorgon ska vi vara i skolan, vet inte riktigt vad vi ska göra, gissar på att vi ska gå igenom lite om drycker. Men först ska jag på "möte" halv åtta på morgonen så blir inte direkt någon sovmorgon. Blir en lång dag imorgon, jobbar även på kvällen då Sting har konsert.

Jag har fått en egen station nu på praktiken, det är sjukt kul men stressigt! Går iallafall bra och chefen sa idag att jag snart får ta över hennes jobb för jag fixar allt galant, haha. Synd att det bara är en lunch restaurang, annars hade jag frågat om extra jobb, men kan ju återkomma dit nästa höst och se om dom söker personal då.

Fick en rolig inbjudan till en bergrumsfest på lördag, men kan tyvärr inte gå, hade ju varit roligt! Är "The next big thing", var på ett av deras andra event i våras.

Okej, det här inlägget vart typ dunder tråkigt men får duga ändå. Nu ska jag fixa mig och sen röra mig mot globen.

W en regnig dag!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0