onsdag

Skulle ju lämna tillbaka min mobil idag, åkte till telekiosken där jag köpte den men trodde man kunde åka till vilken som helst men icke, vart skickad ända till farsta där jag köpt den. Där var det två nya unga killar som var tvungna att ringa och fråga vad dom skulle göra, till svars fick dom bara att dom skulle skicka in den IGEN. Seriöst, jag ska ha en ny modell, är trött på alla fel aino har. Kommer säkerligen få tillbaka samma igen fast "lagad" bara för att jag fick en helt ny andra gången jag lämnade in men det vara bara för att den första inte gick att laga, så det är deras problem, tycker inte jag ska behöva skicka in den ytterligare två gånger då det sannolikt kommer bli fel med den igen. Nog om det. Fick mitt bankomat kort idag, äntligen! Passade på hämta ut lite andra roliga paket jag fått eller ja snarare saker som W fått. Jag fick däremot fribiljetter till "underbara barnmässan", har varit där alla år sen jag fick W så det ska bli kul, fick också en fribiljett till "hus och hem" som är under samma helg, skulle vara kul att gå på den också men tror jag skippar det, kan skänka bort den till någon annan, haha.

Imorgon är det jobb i globen på kvällen, AIK hockey. Vill hellre jobba på DIF matcherna men det är sjukt många som sökt till dom. Nu ska jag ta ett bad och sen är det dags för sängen.
Snart fredag och då kommer W! :D


Postat av: Sandra

Hej, kul att du har en ny blogg nu så man kan fortsätta följa dig. Och skönt att inte behöva läsa alla kommentarer som var så idotiska. Kram

2010-09-25 @ 23:36:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0