Måndag

Dagen har gått rätt fort, det känns sjukt mycket bättre att ha praktik än att vara i skolan. Mycket mer seriösare ute än vad det är i skolan. Det enda negativa med den här praktikplatsen är att man äter "lunch" vid typ tre och sen slutar man. Jag skulle hellre åka hem på en gång och äta middag lite senare, det blir ju helt fel nu, blir som att äta middag vid tre tiden eftersom jag inte är hungrig alls sen. Aja, idag fick vi iallafall raggmunk, hur gott är inte det lixom? Måste göra det hemma snart.

Imorgon kväll så jobbar jag på Ozzy, lite ballt! Minns när han var här senast med sitt band (vad de nu heter), då sprang jag och en kompis runt hela globen och leta efter han, var även utanför hans hotell. Jag har ingen aning om varför vi gjorde det, ingen av oss är speciella fan, men antar att vi inte hade något bättre för oss, haha.

Blev ingen fika idag, vi ska försöka passa in en annan dag när alla kan istället. Jag har skola på onsdag så ska väll prata lite med dom i klassen då också. Nu ska jag forsätta plugga lite drycker.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0