Knas

Skolan gick bra, vi gick igenom lite om öl och vin och svarade på lite instuderingsfrågor. Läraren sa att vi skulle ha öl provning, tänkte att det blir ju kul. När vi hade det fick vi endast smaka på lättöl, alla tänkte typ "jaha?", haha. Men det är för att alla inte har fyllt 18 än. Nästa termin kommer vi ha vin, öl och sprit provning istället eftersom alla fyllt år då, det blir kul, lättare att lära sig mer när man vet hur det smakar och så. Slutade redan vid halv tre så det var skönt, åkte hem och snart är det dags att åka och jobba igen. Hoppas som sagt på en bättre dag idag!

Jag och Becca har ju beställt visitkort, mest för skoj och för att vi brukar jobba lite då och då på olika event med mera, och de flesta brukar fråga om vi har något. För en vecka fick jag dom, typ 2 veckor sent... Mailade även dom då och sa att jag inte fått dom än, hade redan betalt så ville ju ha dom. Nu när jag har fått dom fick jag ett mail igår där det stod att dom skickas och att jag beställde dom den 4 september. Idag när jag kom hem så har det kommit ännu fler kort! Förstår ingenting, dessutom lär jag få betala för dom här också även fast jag inte beställt. ALLTID när jag beställer saker från internet blir det knas, förstår inte! Ska sluta beställa saker nu, haha.

Men men, nu är det dags för jobb!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0