Jobbigt att vara mig idag

Vilken helvetes dag det har varit! Känns som att allt gått fel. Måste säga att det är sjukt jobbigt att vara utan bankomatkort (speciellt när man glömt något hemma och måste köpa nytt). Praktiken gick rätt så segt. När jag slutade var det meningen att jag skulle försöka hinna till banken vid karlaplan som stänger fyra, men hittade aldrig dit. Åkte istället till stan eftersom jag såg att dom hade öppet till halv fem men såg sen att dom inte hade några kontanter. Åkte hem för att se om kortet kommit men icke, stressade tillbaka till hötorget igen efter att jag fått reda på att den banken hade kontanthantering och var öppen till sex. Yrade runt där ett bra tag innan jag insåg att banken låg precis vid spärrarna. Skyndade mig till the coffe place för att fika och prata lite om skivan med Emma och Sofie. Sjukt många som fortfarande inte betalt hundra kronor som behövs till depositionen även fast vi satt sista datum idag, tur att vi har tills på lördag att betala, men ändå.

Var förövrigt massviss med demostranter på plattan som demostrerade mot att SD kommit in i rikstan. Tycker det är lite läskigt att dom fick fler röster än både vänsterpartiet och kristdemokraterna. Vad fan hände?

Nu ska jag äta och sen försöka plugga lite mer drycker.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0