Fredag

Idag var min handledare från skolan och hälsade på mig på praktiken. Han undrade hur det gick och så, men tyckte att allt verkade flyta på super bra. Min handledare på praktiken sa bara positiva saker om mig så det var kul. Har även fått extremt mycket berömm av alla idag, alltid kul men jag är så dålig på att ta emot haha. Hon sa även att när jag slutar skolan så är jag mer än välkommen att höra av mig till henne för antingen extra jobb eller om dom skulle ha en ledig tjänst just då, för att hon var så imponerad över hur duktig jag är. Det var en som var sjuk idag så vart extra mycket att göra och jag fick mer ansvar, men skötte mig bra. Dom tog till och med upp det på fredagsmötet och då visste jag inte riktigt vad jag skulle säga mer än "tack, vad roligt att ni tycker det, jag tycker iallafall att det är super kul att vara här". Som sagt, måste bli bättre på att ta emot berömm.

Slutade lite senare än vanligt idag så fick skynda mig med att åka in till stan och handla en present till min syster. Hann inte till banken så fick använda mina drickpengar till att försöka hitta något, haha. När jag kom hem bakade jag och W lite tills imorgon. Hon var så duktig på att garnera och hjälpa till, som vanligt. Även på att test smaka allt.

Nu är det dags för sängen, W sover för längesen.


Postat av: elin

grattis! :D Va roligt med så bra kritik :)

2010-09-19 @ 10:36:50
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0