Duktiga Emelie

Idag har jag varit hovmästare! Det var kul, men lite läskigt ibörjan. Fick ta emot gästerna, visa dom till borden, ha hand om telefonen och ta bokningar, ja allt man gör som hovmästare. Inte precis som i skolan där det mer är övning, här måste allt bli rätt på en gång. Tycker ändå jag klarade det rätt bra och fick beröm efteråt, alltid kul.
Men imorgon har jag nog hand om en egen station igen, kommer får göra om allt igen och dom sa idag att jag kan säga till när som helst om jag vill pröva något nytt!

Nu ska jag äta min hemmagjorda "glass" med daim och marshmallows i, aldrig gjort det förr så vet inte om det är gott eller inte. Det var iallafall superlätt att göra. Har ju en hel låda med daim från jobbet som jag vill bli av med, haha. Ska kolla på Oskyldigt dömd också, har fortfarande inte sett alla avsnitt och alla som känner mig vet att jag är en sucker för svenska "polis" filmer/serier.

Kom på att jag måste betala lite räkningar först, trist. Tur att man får lön imorgon och den här månaden får jag även studiebidrag, wie.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0