Bamsekramen

Dagen idag har varit riktigt sämst. Ska gå och lägga mig nu och kolla på "Räddningspatrullen". Tänka på W och våra bamsekramar. Love!


Postat av: Ullrika

Gud vad jag är glad över att jag hittat till din nya blogg och måste säga GRATTIS, den är verkligen BRA, till och med bättre än din gamla. Lilla W är så söt och har blivit så stor, tiden går så snabbt!

2010-10-05 @ 21:47:46
Postat av: Maria

Ville bara säga att jag känner dig inte,skulle kunna vara din mamma åldermässigt,men tänker så mycket på inlägget du skrev förra veckan.Förstår hur mycket du har försakat de här åren,hur mycket du har saknat din dotter.Vet inte riktigt,men får känslan av att pappan sätter sig på tvären hur ni ska göra sen.Ge aldrig upp och det kommer ordna sig.Skulle vilja ruska om A riktigt ordentligt.Känns som om att han behöver växa upp och ta mer ansvar

2010-10-06 @ 12:40:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0