Blä

Jag har fastnat helt i mitt arbete om vin, man ska skriva om ett speciellt område där dom tillverkar vin tex bordeaoux eller champagne. Det är egentligen inte så jättesvårt eftersom man mest ska skriva om klimatet och så vidare, men det står helt still i mitt huvud just nu. Sjukt jobbigt. Har bara praktik i två veckor till och egentligen är det meningen att alla dryckes uppgifter ska vara inne då, men jag känner att jag är långt ifrån klar med allt. När skolan börjar igen kommer jag ha ännu mindre tid eftersom jag kommer få ännu fler uppgifter då och dessutom har kvällsschema två dagar i veckan. Just nu känner jag bara att det ska bli så jävla skönt att bli klar med skolan i sommar! Slippa allt plugg åtminstonde ett par år innan jag bestämt mig för om jag vill plugga vidare eller inte.


Postat av: Helena

Skriv om Australiensiska viner, det är ju populärt nu. Barossa Valley är välkännt. Du får säga till om du vill ha fotografier från vingården som jag har tagit :)

2010-10-03 @ 21:26:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0