Fredag

Den här veckan har rusat förbi, det har varit kul att komma tillbaka till skolan, träffat alla igen som man inte träffat på evigheter känns det som. Nu har allt kommit igång också, kvällserveringen var väll det jag var mest nervös för men det har gått bra. Vi får ju en utbildning inom servering som gör att vu kommer kunna jobba utomlands och så, även fast jag inte kommer göra det. Man lär sig verkligen allt och läraren vi har nu är bättre än dom vi haft innan, eller hon kräver mycket mer och är strängare, vilket är jobbigt ibland men hon är rättvis för att vi ska lära oss så mycket som möjligt. Det är ju faktiskt bara en vecka kvar innan höstlovet. Tänk vad skönt det skulle vara att åka iväg till värmen!

Snön är ju här nu, i oktober, snart börjar det väll komma snö i juni redan. Jag måste verkligen köpa en vinterjacka, men jag vet inte riktigt vad för en, hatar sånt där, tycker inte att något passar mig. Vill ha en kappa, men den får inte vara för lång eftersom det bara ser sjukt ut på mig, ser ut som jag är jätteliten med en för stor jacka på sig.

W är här, vi har nyss ätit och nu håller hon på att välja en leksak som hon ska ha med sig och byta mot en annan imorgon, vi ska på Loppis.se födelsedagsparty, med mini disco, ansiktsmålning, cupcakes, med mera. Blir skoj!
Nej nu ropar W på mig!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0