Tänk vad en ballong kan ställa till med

När jag och W satt och väntade på tunnelbanan i slussen så lekte hon med sin ballong, med hellium. Helt plöstligt släpper snöret och ballongen flyger upp i taket. Jag säger till W att den får vara där nu och hon sa inget mer om det, sen när tunnelbanan kommer vet jag inte riktigt vad som händer med hon får någon slags panik och skiker att tunnelbanan kommer gå sönder om den krockar med ballongen. Försöker förklara för henne att det inte kommer hända något men hon är helt hysterisk och lyssnar inte. Folk runt omkring börjar kolla och undra vad som händer, först börjar några hjälpa till att försöka få ner ballongen som flyger runt hela stationen sen blir det bara fler och fler. Tillslut springer, hoppar och viftar cirka 20 pers efter den där jäkla ballongen. W skratt-gråter samtidigt som hon ropar "Ta den då, HEJA!". Tillslut ställer sig en kille på bänken och hoppar efter ballongen och får tag i den. W bli såklart överlycklig och alla samlades runt henne. Kan säga att det såg riktigt kul ut, haha.


Postat av: Nathalie

Vet du varför Andreas inte uppdaterar sin blogg längre?

2010-10-25 @ 18:45:27
Postat av: Linda & Thelma

Hahahaa!!! :D Wilma alltså! Hon e för gooo!

2010-10-25 @ 21:53:49
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Veronika

HA HA! Kan tänka mig hur det såg ut, fett kul xD

2010-11-27 @ 16:58:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0