Try again

Fick mail om att jag har vunnit ett presentkort på 500 kr hos Barnkalaset.se . Det slog mig då att W faktiskt fyller fyra år om bara två månader, helt galet. Tiden går fort, ibland alldeles för fort. Hon var ju en liten bebis nyss! Men roligt att vinna och det var en rätt så bra tajming. Jag vet inte om W ska ha kalas för sina kompisar i nynäs, hon säger det iallafall och isåfall får hon välja själv vad hon vill ha dit annars får hon välja något som hon kan ha på sitt kalas hemma hos min mamma. Förra året hade hon prinsesstema. Men först är det jul som gäller!

Jag har som sagt grymt mycket i skolan just nu, det är läxor, inlämningar och prov hit och dit. Känner att jag inte riktigt hinner med allt och jag har väldigt svårt för att koncentrera mig, det jag läser in försvinner lika fort. Vet ju varför det är så men det är jobbigt när man verkligen kämpar och sen ändå inte får ut något av det. Samtidigt försöker jag plugga körkortsteori, vilket kanske inte är de smartaste när jag har så mycket annat. Men jag har ju börjat övningsköra nu, äntligen? Hoppas på att jag ska fixa det också, kommer låta det ta den tid det tar, vill inte stressa.

Mest av allt vill jag bara åka iväg på en weekend eller vad som helst, få komma bort. Aja snart är det jullov ;)
Ska sova nu så jag orkar med "mördardagen" i skolan imorgon, åtta till fem!
Natti.


Postat av: Jessica

Hej, jag läste din blogg för ganska länge sen, och när jag nu hittade hit blev jag väldigt nyfiken på hur det är med dig och Christoffer? Är ni fortfarande tsm? Jag förstår om du inte vill gå in på sådana saker i bloggen, tänkte bara att jag måste fråga..

2010-11-09 @ 22:07:05
URL: http://persicas.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej!

Vi är fyra tjejer som går tredje året i Sjödalsgymnasiet, Huddinge. Vi arbetar med ett projektarbete med syfte att starta en mammagrupp för unga mödrar, främst 15-19 år gamla.



Vi vill skapa denna grupp för att få dessa unga mödrar att känna gemenskap med andra unga mödrar, samt skapa samhörighet.



Vi blir väldigt glada vid visat intresse, maila gärna mig på [email protected]



Tack på förhand!

Cecilia,Cassandra,Jessica,Paula

2010-11-10 @ 13:58:01
Postat av: hanna

jag hörde att du och andereas var tillammans igen? är det sant? :O

2010-11-18 @ 13:08:53
Postat av: Marlie -93a mamman

Nu är du utmanad på min blogg! Jag skickar frågorna så slipper du gå in och kopiera. :)



21 frågor om ditt bloggande

1 - Hur länge har du bloggat?

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.

2010-11-25 @ 14:24:57
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: emelie

Saknar ditt bloggande!

2010-11-26 @ 15:42:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0