Tisdag

God morgon! Ska strax börja åka mot skolan, hatar den här dagen. Tidig morgon till sent på eftermiddagen. Jag hoppas iallafall att vi slipper ha estetisk verksamhet eftersom jag redan är klar med det. Det börjar kännas att det är lov snart, ska bli skönt! Jag gjorde föresten två religions prov igår, hade missat ett så låg efter. Var beredd på att få ett IG i omdöme men jag klarade båda! Jag hoppas bara att omdömena inte är satta än. Känns bra att ha det gjort iallafall så att jag slipper ta igen senare. Ska göra klart tentan i servering nu på morgonen i skolan också.
Nej, dags att ta sig ut i snöovädret.


Var på galapremiär av Sound of noise med Sofie igår. Sen på "efterfest". Träffade en ny kompis, Tore från Fcz, vi hängde med han hela kvällen:)



Postat av: Anonym

shit vad kort du ser ut att vara:S

2010-12-17 @ 08:27:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0