Drömmar

Jag la mig förut och kollade på serier, råkade somna till. Det sjukaste är att jag hade en sån verklig dröm, trodde seriöst det hände på riktigt. Har aldrig drömt något sånt, det var läskigt, eller inte själva drömmen utan att den kändes så sann. Jag minns fortfarande allt jag drömde och det brukar jag inte göra, den var till och med så sann så att jag i drömmen nöp mig själv, bad en person slå till mig men ändå inte vakna. Undra varför det var så. Jag läste lite om drömtydning, en sida där det fanns massa olika ord som man kunde ha drömt om och sen koppla det vidare, tex eld. Skulle vilja lära mig lite mer om det. Såhär stod det på samma sida:
"Att bli medveten om betydelsen av sina drömma och lära sig att tyda dem är en metod man kan använda för att nå en djupare förståelse för jaget, vem man är och vad man bär sig som omedevetet påverkar tankar, känslor, handlingari det dagliga livet"



Postat av: linda

Du kanske gjorde en astralresa? De sker ofta under drömmar men känns mycket mer verkliga. Enkelt förklarat så är det när själen ger sig ut på upptäcktsfärd medan kroppen t.ex. ligger och sover =)

2010-08-23 @ 22:59:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0