en söndag

Jag hann inte blogga igår, hade fullt upp hela dagen och natten. Jag och W åkte in till söder och kikade på vad det fanns för kul att göra där. Efter ett tag kom Andreas in också. W ville ansiktsmåla sig men när det var hennes tur så såg hon att tjejen innan bara hade målat en fjäril på handen och då skulle såklart hon också ha det. När vi hon sa var klar med dig och vi gick där ifrån sa hon "men åh nu ångrar jag mig, jag vill ha en fjäril i ansiktet iallafall", så det var bara ställa sig i kön igen, den var inte direkt kort om man säger så. Tillslut fick hon sin fjärilsmålning och var hur stolt som helst. Min familj och Andreas familj kom också, även Lina. Hon var nog rätt så spänd och förväntansfull över att hon skulle springa, kunde inte riktigt sitta still. Det var hur många barn som helst som var där och skulle springa och när det var hennes tur sprang hon för fullt. Jag sprang med henne eftersom hon inte ville springa själv. Hon var hur duktig som helst! Trots värmen så sprang hon hela loppet, alla hejjade ju på henne så hon vart ännu mer peppad. Jag var nog mer trött när det var klart än vad hon var, haha. Efteråt fick man en medalj, nu har hon två stycken i sin samling.

Direkt efter var det dags för mig att åka och jobba. Det var sjukt kul, men alldeles för varmt. Ett tag var man helt svimmfärdig men mot kvällen/natten vart det svalare. Jag och Becca stod i baren, vi lärde oss en del drinkar så nu ska vi bli barexperter. Vi slutade vid tre även fast festen inte var slut, men det var ändå rätt skönt att få åka hem, min fötter var halvt döda.

Imorgon ska jag och Sofie på Blondinbellas bokparty, kan bli skoj. Ska försöka få Andreas att skicka lite bilder från igår så att jag kan lägga upp här, hann tyvärr inte ta några egna.


Postat av: Maria

Duktig tjej det där.Kul att få följa er här.Saknade din gamla blogg,Fick adressen till en annan blogg,men den handlade ju inte så Mycket om Wilma.Hon verkar så himla tuff och framåt för att bara vara 3 år

2010-08-15 @ 22:22:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0