räkningar hit och dit

Har passat på att betala lite räkningar, trodde att min mobil räkning skulle ha kommit, men tydligen inte. Jag är en sån där som är sjuuuuuukt noga med att betala allt på en gång, får panik om det är en dag kvar och jag kommer på att jag inte betalt än, känns som att det ska bli något fel och att det inte ska komma fram. Förra året betalade jag en räkning men jag hade råkat skriva in fel ocr nr och helt plötsligt började det komma påminnelser även fast jag visste att jag hade betalat. Började nästan gråta för att jag trodde att jag skulle hamna hos kronofogden, haha! Det löste sig till slut när jag kontaktade dom och dom hittade felet. Men hellre nogrann än att vara en slarver ;)

W spelar lotto med min syster, bror och hans tjej. Hon är grym på att minnas vart rätt kort ligger, det är iallafall ett bra spel för att träna minnet. Även fast W redan har ett super minne, hon minns saker som vi gjorde förra sommaren och då var hon ändå bara två år, ibland säger hon även att hon kommer ihåg andra saker som vi gjort när hon var jätteliten. Jag läste någonstans att det är vid tre års åldern som man brukar kunna minnas saker även när man blir äldre. Det enda jag minns riktigt starkt är från när jag var fyra år och ramlade med min dockvagn och slog upp hela näsan... Inte så  trevligt.

Jag försöker att logga in på ABC gruppen för att avboka en studenttröja, har hittat en annan jag vill ha, vet inte ens varför jag beställde en tjocktröja när jag ändå aldrig använder det. Det går dock inte så bra. Känner att det kommer bli jäääääääävligt dyrt det här året när allt till studenten ska betlas. Bara min mössa går på 1200!

Nu ska vi ut!


Postat av: Annica

vad roligt att du öppnat en ny blogg igen! Älskar att följa er :)

2010-08-11 @ 12:37:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0