Du får mig att le som ingen annan kan

W somnade för natten för si så där en timme sen, jag har inte gjort något vettigt alls sen dess. Funderar på om jag ska lägga mig och se på några avsnitt av andra avenyn och sen sova jag också. Vi ska troligtvist gå på skansen imorgon men det beror helt på vädret, jag har inte sagt något till henne än, med risk för stor besvikelse om det inte skulle bli något. Annars hittar vi på något annat skoj! På lördag är det midnattsloppets "mini-mil" som gäller, W har tjatat sönder mina öron här hemma. Hon är så sjukt taggad, hon sprang ju Victoria loppet på Öland i år och det har hon nog berättat för alla jag känner. Ska bli kul att se iallafall, jag måste dock åka och jobba direkt efter. Tråkigt, men pengar är ju alltid bra att ha.

W har hunnit med att åka lite båt i sommar och till och med sovit över där, vilket var väldigt populärt.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0