USE2 här kommer jag

Fick brev från skolan idag. Har bara liiiiite ångest, vad hände med sommarlovet? Ska ändå bli rätt så skönt att komma igång igen, skolan har varit en av alla saker som jag har prioriterat mest. Det var mitt mål från första början att jag skulle gå klart skolan och nu är jag snart där. Jag har en del människor att tacka för att jag faktiskt är där jag är idag, dem som trodde på mig och ville hjälpa mig. Är oerhört tacksam över det!


Postat av: Linda & Thelma

Du är skitduktig som verkligen tagit skolan på allvar och fullföljt dina studier + jobbat + att du är mamma. Skit i allt som sagts. Såg att det var trams i din gamla blogg, att några lagt sig i. En del fattar inte ironi. Du är en jättebra mamma Emelie! Kram

2010-08-12 @ 22:56:33
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0