Torsdag

Har haft ett par rätt jobbiga dagar, mycket saker som hänt. Polisförhör och sjukhus. Har ingen lust att dra upp allt som hänt. Såhär ett par dagar efter känner jag mest bara hat, hat mot sjuka personer. En jävla massa hat.

Skola började i onsdags, vi fick våra nya serveringskläder, massa information, veta vart vi ska praktisera och så.
Jag skulle ha praktiserat på globens hotell men det vart ändrat idag och istället ska jag vara på restaurang Spring. Börjar redan på måndag och fortsätter åtta veckor framåt. Förhoppningsvist går det bra. Vi är egentligen lediga imorgon men jag måste till skolan för att få redo på lite mer info om praktiken, missade nämligen den idag när jag var iväg.

Annars händer inte så mycket, ville bara skriva lite.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0