Skola och BB

Jag får fortfarande massa roliga och fina saker hemskickade till mig, även fast jag har slutat blogga på min "ungmamma15" blogg . Det är skoj! För några dagar fick jag en helt egen designad almanacka från tryckdig.se . Super bra att ha en nu när skolan börjar. På tal om skolan så börjar jag om bara två dagar, känns helt galet, sommarlovet försvann typ?

Jaja, idag ska jag som sagt på Blondinbellas bokparty. Efter det ska jag försöka dra med några andra och se vad man kan hitta på såhär en måndag två dagar innan skolan börjar. Känner mig föresten helt lost eftersom jag inte kan komma in på fronter och se om jag har fått praktik eller inte, när jag frågade rektorn sist sa han att jag skulle börja med praktik direkt när jag kom till skolan, men har inte fått någon information alls om det. Det skulle ju vara väldigt bra om man fick redo på sånt innan, jag måste mest veta hur det blir pga mitt jobb och W. Jag önskade att jag inte ville ha kvällspraktik och att jag inte kan ha på helgerna.

Nej nu ska jag fixa lite och sen försöka hitta något att ha på mig ikväll, haha.



Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: Linnea

Hej!



Vad hette din gamla blogg? Den som du hade precis innand denna? Har följt dig från ungmamma13 - Mtv bloggen och nu denna, men hittade aldrig den emellan hade vart kul att läsa den också.

2010-08-16 @ 14:32:53
Postat av: Emelie

Den andra bloggen är lösenordsskyddad, så går ej att läsa den!

2010-08-16 @ 16:08:53
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul att gå vidare :)

2010-08-19 @ 17:13:54
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0