Helg

Ringde min praktik idag, verkar hur bra som helst. Ska börja på måndag klockan 10, dom har bara luncher där så slipper alla kvällspass och förhoppningsvist helger också. Det skulle ju vara sjukt najs om jag fick börja 10 varje dag, lärarna i skolan har lixom skrämt upp oss med att vi kommer börja vid senast 7 varje dag, haha. Pratade även med våran apu lärare idag, han sa att jag var deras försökskanin på det här stället, eftersom dom aldrig har haft några elever där förut. Sa även att han ville höra allt skvaller från restaurangen. Tror och hoppas iallafall att det kommer gå bra att praktisera.

W är inte här i helgen, hennes faster fyller 20 och det skulle firas med släkt och vänner från lite olika ställen från Sverige och det är klart att hon vill vara med på det.

Vet att jag lovade bilder från när W sprang mini mil, men jag har inte dom här just nu. Jag ska betala lite tråkiga räkningar nu, dags att bli fattig igen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0