God morgon

W vaknade runt nio idag igen, hon har alltså sovit mer än tolv timmar! Iförsig så sover hon aldrig middag längre och har inte gjort på ett bra tag heller. Hon somnar inte förens jättesent om hon sovit på dagen och det känns lite onödig. Så vi har precis ätit frukost, ingen av oss är direkta frukost människor, så vi är lite trögstartade.

Jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på för något idag. Vädret är ändå rätt okej, inget regn iallafall. Känns jäkligt trist att större delen av sommaren har bestått av skit väder, förutom några få dagar i början. Jag känner mig lixom alldeles likblek och skolan börjar igen om exakt en vecka, är taggad på att avsluta sista året nu!

W kollar på barnprogram så jag ska se till att hinna fixa lite saker här nu innan hon börjar med sitt tjat ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0