Duktigt

Woho, har gjort klart min första inlämningsuppgift i årkurs 3! Läser ju dryckeskurs och eftersom att ena restaurangen i skolan inte är klar än så ska vi läsa den på distans medans vi har praktik, egentligen skulle vi vara i skolan på onsdagar under tiden vi har praktiken men nu vart det inte så. Var meningen att jag skulle sova tidigt men var inte trött så tänkte att jag lika gärna kunde börja lite, slutade med att jag gjorde klart allting istället. Var inte direkt lätt att hitta vissa svar men tror att det vart rätt ändå. Lärde mig iallafall mer om olika vatten, juice och mjölk!

Nej nu ska jag stryka min skjorta och sen sova, önska mig lycka till på praktiken imorgon.
Natti.


Bild från google.se


Postat av: emelie

Lycka till! ;D

2010-08-23 @ 13:21:23
Postat av: Tomas

Men va ingen har sagt nåt om det till mig! Jag läser också dryck!

2010-08-30 @ 11:23:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0